Deze vacature werd afgesloten
Functieomschrijving
Je werkt mee aan zeer gevarieerde administratieve opdrachten binnen het kantoor. Je verzorgt allerlei adminstratieve taken (behandelen inkomende en uitgaande post, boeken van koerieropdrachten, archivering, beantwoorden van telefoons en mails,...) en werkt ondersteunend naar andere collega's. Je werkt ook actief mee aan het opstarten van nieuwe dossiers en springt bij aan het onthaal waar nodig.
Je werkt zowel in teamverband als zelfstandig.
Je bent klantgericht en durft initiatief te nemen om samen met collega's de dienstverlening aan onze klanten verder te optimaliseren in de mate van het mogelijke.
Profiel
Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van afwisseling in taken en verantwoordelijkheden. Je bent graag actief bezig, weet van aanpakken en bent erg leergierig.
Ervaring in een andere administratieve functie is een extra troef, maar geen noodzaak.
Je spreekt perfect nederlands. Goede kennis van frans en engels zijn een plus.
Je kan zowel zelfstandig als in team werken
Je bent hulpvaardig
Je kan goed plannen en organiseren
Je bent proactief in je werk en het zien van kansen
Je bent sociaal en klantgericht
Jobgerelateerde competenties
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Documenten coderen, klasseren en archiveren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens actualiseren
Telefonische oproepen aannemen en indien nodig doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Persoonsgebonden competenties
Contactvaardig
Klantgericht
Plannen
Ordentelijk zijn
Nauwkeurig zijn
Leergierig zijn en leervermogen hebben
Zelfstandig werken
Punctueel zijn
Regels en afspraken nakomen
Aanbod
Een volwaardige functie in een dynamische omgeving
Een boeiende job binnen een professioneel en klein, flexibel team
Je komt terecht in een open en dynamisch team van een 15-tal collega's met diverse achtergrond
Een voltijds contract onbepaalde tijd
Je krijgt ruimte voor eigen inbreng over aanpak en organisatie van je eigen functie
Ons kantoor bevindt zich op een vlot bereikbare en filevrije werklocatie met makkelijke parkeergelegenheid
Er wordt, waar nodig, gezorgd voor gespecialiseerde opleidingen
Wij bieden een marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen
Plaats tewerkstelling
8930 Menen